Če boste kdaj v prihodnosti na splet želeli postaviti svojo stran ali trgovino, boste morali poskrbeti tudi za optimizacijo. Če ste na spletu že prisotni, dobro veste, zakaj je optimizacija spletne strani nujno potrebna. V nasprotnem primeru vam v nadaljevanju predstavljamo tudi nekaj ključnih utemeljitev.
A pred tem na kratko o tem, kaj sploh pomeni optimizacija spletne strani. To je postopek za izboljševanje spletni strani z namenom, da je ta v iskalnikih, kot je na primer Google, veliko bolj opazna.
Večja opaznost in obisk spletne strani za manj denarja
SEO optimizacija v prvi vrsti torej prinaša občutno večjo opaznost spletne strani. Obenem prinaša še druge koristi, na primer pridobivanje večjega števila obiskovalcev in kupcev. Če je izvedena pravilno, omogoča dolgotrajne rezultate.
SEO optimizacija spletne strani vam torej omogoča, da lahko na svoji strani pridobite obiskovalce, ne da bi morali za to plačati Googlu. Na svojo spletno stran preko plačljivih oglaševalskih kampanj lahko sicer pridobivate obiskovalce – a samo toliko časa, dokler oglaševalcem plačujete. Po drugi strani pa vam SEO optimizacija prinaša rezultate več mesecev ali let. Torej je SEO na dolgi rok stroškovno precej bolj ugoden v primerjavi s plačljivim oglaševanjem.
Povišanje prepoznavnosti blagovne znamke
Eden od ključnih razlogov, zakaj je dobro, da se kot lastnik spletne strani ali trgovine odločite za SEO optimizacijo, je tudi ta, da SEO lahko močno poviša prepoznavnost vaše blagovne znamke.
Ljudje pred samim nakupom informacije pogosto iščejo preko spleta. Če SEO vključite v pisanje informativne vsebine, ki ustreza pričakovanjem bralcev, sčasoma lahko dosežete, da si ljudje zapomnijo imena vaše znamke.
Obstajajo raziskave, ki so pokazale, da morajo ljudje priti na določeno spletno stran vsaj 7-krat, da se lahko končno odločijo za nakup. V tem primeru je nevsiljiv stik z občinstvom ključnega pomena. To pa seveda omogoča ravno optimizacija spletne strani.
Ne smete pričakovati hitrih rezultatov
Ker ste toliko dobrega slišali o SEO optimizaciji spletnih strani, se boste verjetno tudi sami slej ko prej odločili zanjo, seveda če ste lastnik spletne strani in tega še niste naredili. Kljub temu pa se morate že pred začetkom storitve zavedati, da SEO rezultati niso takojšnji.
SEO optimizacija namreč lahko vzame kar precej časa, preden vam prinese konkretne učinke oziroma rezultate. Zlasti to velja za vse tiste strani na spletu, ki so v panogah z veliko konkurence oziroma so bile izdelane povsem na novo. To pomeni, da na prvo mesto v brskalniku ne boste mogli skočiti kar čez noč. Uspešne spletne strani v povprečju potrebujejo nekje od 6 do 12 mesecev, da se uvrstijo med 10 najvišjih zadetkov v Googlu.