Katere so najboljše vaje za trebuh?

25
Najboljše vaje za trebuh

Nekateri med vami morda nimate dovolj časa, da bi obiskovali velike telovadnice, kjer bi skupinsko vadili in krepili svoje mišice. Vseeno pa morda poskrbite za popolno postavo tako, da redno vadite kar doma. Za to imate izbran poseben prostor, v katerega ste postavili vso potrebno opremo in pripomočke za učinkovito vadbo. Če takšnega prostora še nimate, vam vsekakor svetujemo, da si ga uredite. Tako boste lahko poskrbeli ne le za lep izgled in izklesano postavo, temveč tudi za zdravje in odlično počutje.

Med vajami, ki jih izvajate doma ali pa kje drugje, so tudi vaje za trebuh. Če je ta vrsta vaj pravilno izvedena, ne dvomimo, da je vaše telo že precej natrenirano. Zagotovo veste, da se veliko maščobe nabere ravno na tem delu telesa. Za učvrstitev trebušnih mišic pa boste poskrbeli le tako, da boste vaje pravilno izvajali. Zaupali vam bomo nekaj najboljših vaj za trebuh, ki vam bodo že v zelo kratkem času prinesle odlične rezultate.

Učinkovite vaje za učvrstitev trebušnih mišic

1. Stranski plank

Pri tej vaji za trebuh se morate uleči na stran, s komolcem direktno pod ramo. Noge imejte stegnjene, drugo roko pa postavite na bok. Boke dvignite s tal. Oprti bodite le na podlaht in rob stopal. Telo naj bo popolnoma ravno.

Stranski plank
Vaja “stranski plank” je odlična za krepitev mišic na zunanjih straneh trebuha.

V tem položaju zdržite do 60 sekund. Vajo lahko podaljšate ali celo dodate gibanje navzgor, in sicer za približno 20 centimetrov in nazaj v ravno linijo. Če menite, da je vaja za vas pretežka, začnite s krajšim časom in ga postopoma podaljšujte.

2. Plank s premikanjem rok in dvigovanjem nog

Vajo začnite v položaju za sklece. Roke imejte malenkost navzven pod rameni. Z rokami navzven hodite, kolikor lahko. Nato hodite nazaj navznoter do prvotnega položaja pod rameni. Vajo lahko ponovite tudi do dvanajstkrat.

3. Aligatorjeva hoja

Najprej poiščite dovolj gladka in dolga tla, nekje do 20 metrov, da se boste lahko zlahka pomikali in da vas ne bo pri tem prav nič oviralo. Pri sebi imejte pripomoček, ki se bo po tleh premikal brez upora. Priporočamo uporabo suhe brisače, plastične vrečke ali kaj podobnega.

Aligatorjeva hoja
Čeprav aligatorjeva hoja morda izgleda enostavna, pa je vse prej kot to.

Vajo začnite izvajati v položaju za sklece. Stopala postavite na izbrani pripomoček. Z rokami se začnite pomikati naprej proti koncu cilja. Vajo ponovite večkrat zapored. Vmes si vzemite čas za počitek, če ga potrebujete.

Dodatne vaje v video posnetkih

Zaupali smo vam le tri izjemno učinkovite vaje za trebuh, ki so med ljubitelji vadbe izjemno priljubljene. Vsekakor obstajajo še druge izjemno koristne in učinkovite vaje za trebuh. Najdete jih lahko v posebnih priročnikih, kjer so poleg navodil za izvajanje na voljo še nazorne slike, s katerimi boste vaje še hitreje usvojili. Zelo pomembno pa je, da se jih naučite pravilno in dosledno izvajati.

Priporočamo vam, da vaje za trebuh poiščete tudi na spletu. Npr. na spletni strani Popolna Postava boste našli celo kopico vaj za trebuh, poleg tega pa še druge vaje, ki vam bodo prav tako koristile pri oblikovanju postave.

Omenjena spletna stran je mamljiva tudi zato, ker boste na njej našli vaje za trebuh v obliki video posnetkov. Ti vam bodo omogočili, da boste vaje hitreje usvajali in jih vsakodnevno izvajali tako, kot je treba.

KOMENTIRAJTE PRISPEVEK

Please enter your comment!
Please enter your name here