10 najpogostejših napak pri hujšanju

Zaradi nezdravega načina življenja, vse hitrejšega tempa življenja in tudi nekaterih genetskih predpostavk, se vse več ljudi srečuje s problemom debelosti. Debelost je bolezen modernega sveta. V želji po čim bolj vitki postavi se mnogi odločijo za hujšanje, ob tem pa pogosto naredijo tudi usodne napake. Hujšanje pomeni izgubljati kilograme, a slednje dejanje mora biti premišljeno.

V nadaljevanju vam predstavljamo nekaj najpogostejših napak pri hujšanju:

1. Pitje premajhnih količin vode; voda je tista, ki poskrbi, da je naša lakota obvladljiva, naše celice pa jo potrebujejo pri vsakodnevnih aktivnostih. Premajhne količine vode lahko vodijo v dehidracijo in poslabšanje delovanja ledvic.

2. Le eden ali dva obroka na dan; v kolikor želite shujšati, morate tekom dneva zaužiti čim več manjših obrokov, saj tako poskrbite, da želodec nenehno dela in telo ne občuti lakote. Mnogi so napačnega mnenja, da bodo shujšali le, če bodo zaužili čim manj hrane, pri čemer se odrekajo obrokom.

3. Malo hrane ob prekomerni telesni aktivnosti; telesna aktivnost je vsekakor zdrava, vendar morate pri tem svoje telo tudi nahraniti. Nekateri v pretirani želji po čim bolj vitki postavi pozabljajo na hrano in se predajajo prekomerni telesni aktivnosti. Slednje lahko povzroči resne zdravstvene težave.

4. Enolična prehrana; vaša prehrana mora biti raznolika.

5. Sladkarije in hitra hrana; tempo življenja je resnično hiter, vendar nikakor ne sme biti razlog, da si ne bi pripravili zdravega obroka. Sladkarije nadomestite raje z oreščki ali kakšnim suhim sadjem, vendar tudi s slednjim ne pretiravajte.

6. Minimalni obroki, a nič telovadbe; hujšanje je pogojeno s telesno aktivnostjo. Ni pomembno samo, koliko boste pojedli, vendar tudi to, koliko se boste gibali.

7. Uporaba normalnih krožnikov; v času hujšanja so vaši obroki bistveno manjši, kar pomeni, da morate temu prilagoditi tudi velikost krožnikov in skodelic.

8. Prekomerna skrb za zaužite kalorije; kalorije nikakor niso glavni merilec za hujšanje, veliko bolj pomembna je raznolika prehrana in telesna aktivnost. V kolikor hujšajte, uporabite kakovostna živila, s čim manj sladkorja, konzervansov in dodatkov.

9. Po končanem hujšanju so vaši obroki ponovno normalno veliki; čim prenehate hujšati, morate konstantno vzdrževati zdrav način življenja in zdravo prehrano. Če tega ne boste storili, se boste kaj hitro ponovno srečali z debelostjo.

10. Sredstva za hitrejše hujšanje; sredstva s katerimi nam različni proizvajalci obljubljajo, da bomo hitreje shujšali, so velikokrat neučinkovita. Najpomembneje je, da spremenite prehrambene navade, mišljenje in življenjski slog.

Hujšanje je dolgotrajen proces. Še nihče ni shujšal iz dneva v dan, prav tako ne obstaja nobeno čudežno zdravilo. Pomembno je, da  v procesu hujšanja spremenite svoje prehrambene navade, življenjski slog in se naučite živeti z manj kalorično, a raznoliko hrano.

Deli prispevek na socialnih omrežjih ...
Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin
Email this to someone
email